Terug
Gepubliceerd op 18/02/2025

Besluitenlijst  Vast bureau

ma 10/02/2025 - 12:05 Zaal Tessenderlo
  • 9.

    2025_VB_00049 - Rechtzetting weddevaststelling personeelslid 2095 - Kennisneming

    Kennis genomen

    De weddevaststelling voor personeelslid 2095 werd herbekeken en dient gecorrigeerd te worden.

  • 8.

    2025_VB_00045 - Zitting raad voor maatschappelijk welzijn - bepalen dagorde 24 februari 2025 - Goedkeuring

    Goedgekeurd

    De dagorde van de raad voor maatschappelijk welzijn wordt door het vast bureau besproken en bepaald.

  • 1.

    2025_VB_00046 - Verslag - vast bureau 27 januari 2025 - Goedkeuring

    Goedgekeurd

    Tijdens de zitting van het vast bureau worden door de algemeen directeur notulen gemaakt die door het vast bureau moeten worden goedgekeurd.

  • 2.

    2025_VB_00047 - Invulling functie zorgkundigen met aangepast profiel - Goedkeuring

    Goedgekeurd

    Er is momenteel een groot tekort in het WZC Heuvelheem aan zorgkundigen.

  • 4.

    2025_VB_00050 - Financiën - facturen - bestelbons - lonen - SOC - OCMW Tessenderlo-Ham - Goedkeuring

    Goedgekeurd

    De bestelbons dienen goedgekeurd te worden en de ontvangen facturen moeten betaald worden.

  • 5.

    2025_VB_00051 - Financiën - facturen - lonen - SOC - OCMW Ham - Goedkeuring

    Goedgekeurd

    De ontvangen facturen moeten betaald worden.

  • 6.

    2025_VB_00052 - Financiën - facturen - OCMW Tessenderlo - Goedkeuring

    Goedgekeurd

    De  geboekte kostenlijst en de betaalloten moeten goedgekeurd worden.

  • 7.

    2025_VB_00053 - Indexatie tarieven 2025 - bijkomende aanpassing - Goedkeuring

    Goedgekeurd

    Op de zitting van 03 februari 2025 werden de tarieven van maaltijden en gezinshulp geïndexeerd. 

    Het surplus voor de Poetsdienst dient bijkomend nog geïndexeerd te worden. 

  • 3.

    2025_VB_00048 - Invulling functie verpleegkundige - Goedkeuring

    Goedgekeurd

    Er is momenteel een tekort in het WZC Heuvelheem aan verpleegkundigen omwille van ouderschapsverlof en ontslag van medewerkers.